Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

lördag 24 maj 2008

Skön helgläsning


Mina Pret-ty-favoriter från veckan som gått!

Sminkjante hade en riktigt karnivorisk önskevecka med läckerheten Predatory, här är min favorit av alla fina sminkningar hon bjudit oss på.

Santacarolina (aka Smeagols nätta syster?) upplevde euforin med dessa hårvårdsprodukter.

Sminkans fina naglar pryddes av detta lack som jag måste skaffa i något skede.

Inthemake gjorde en vacker undervattensliner som fick mig att tänka på oceaner, sfinxer och blågröna goth chicks.

Bjooti berättade om en mindre sofistikerad air som åtminstone inte fick mig att tänka på just katter.

Rocketqueen recenserade en body butter som låter så gosig.

Bettieli har utöver sina vackra sminkningar hunnit posta gossip från USA om en produkt som låter alldeles som en must have.

Den regnbågssminkfina P'ssion har ett MAC-gloss som närsomhelst kunde flytta hem till mig också.

Kunde fortsätta i all evighet. Kan vara att jag uppdaterar om jag glömt nåt, det har funnits mycket skoj att läsa.



p.s. Ska snart posta min removerrecension för Pret-ty:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...jag har två till dazzleglass på väg hem till mig nu ;)

Badbomben sa...

Emelie: *Avis, men på ett konstruktivt och vuxet sätt* ;D