Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 8 maj 2008

Philosophy Lemonade shower gel


Man borde kanske inte recensera en produkt genast efter första användningen men förlåt mig för nu kommer jag att synda! Philosophys Lemonade shower gel är nämligen något så härligt. Om ni gillar citron ens det minsta lilla så kommer ni att älska den här syrliga citrussplaschen! När man doftar på produkten så stiger det upp en härlig arom, exakt likadan som den när ni klyver en färsk, knallgul citron! Den för mina tankar till stunder då man lagat mjöd hemma, italienska citronodlingar, åh! Extas! Jag har aldrig någonsin doftat på en produkt med citrondoft som verkligen är såhär på pricken the real thing.

Förpackningen är söt, positiv och uppkäftig med en go' citron ovanpå och texten "when life hands you lemons, make lemonade". Jag använde produkten både som schampo och duschgel: som schampo kändes den löddrande och rik och underbart fräsch och frisk som duschgel. Återigen tror jag dock att Philosophys 3-in-1-produkter passar bättre för dem med normalt hår istället för behandlad lugg.

Pris i Hqhair:
£14.5

En perfekt three-in-one-produkt för varma sommardagar! Betyg: Laudatur 5/5

p.s. Visst var jag duktig då jag gjorde en citroninstallation? Vi hade en citronhalva i kylskåpet så hon gnällde sig med in i bilden:D




5 kommentarer:

Sminkan sa...

Låter verkligen härligt! Citron, alltså äkta ctrondoft, är så fräsch. Dessvärre luktar nästan alla produkter med citron diskmedel...

Badbomben sa...

Sminkan: det überfina är just det faktum att diskmedelseffekten saknas helt och hållet! Nada Yes/Fairy här utan härlig citronfrosseri!

Anonym sa...

Lät super fräscht!!

Bitte sa...

Citron doft är så härlig. Diggar verligen din istallation:)

Badbomben sa...

Linda: Det är den, sannerligen!:) jag är så nöjd med den!

Sminkjante: Citron doftar så gott. Tack, roligt att du märkte min ytterst proffsiga installation:D