Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 22 maj 2008

HH Minerals EOTD



Blev mittiallt så sugen på att testa mina HH Mineralsampler efter era kommentarer:) Jag hade min sambo att välja färger, han röstade på Ruby Fire och sen fick jag ännu ta Pink to Gold Shimmer som accentfärg. resultatet ser ni här, tycker själv att Ruby Fire såg ut att vara förvånansvärt samma färg på ögonlocken som i zippåsen! Gillar färgen, den är cool tycker jag:)


Lade RF på det rörliga delen av locket, vid globlinjen och vid yttre, nedre fransraden. Pink to Gold Shimmer under brynbenet. Annars har jag Lumene Blueberry Curl på övre fransarna, har ingen brynpenna idag då mina bryn fick en dos refectocil häromdan:)

psst, Emelie, de första är nu de största, tyvärr är inte ljuset perfekt i det andra men hinner nog greja fler sminkningar med dom här annars också:) psst 2. Bytte ut den andra då jag såg ut som en älg som just ska bli överkörd:D Hade inte ljuset på min sida idag...;D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fint ut, men jag önskar mig större bilder ;)

Badbomben sa...

Emelie: Jag ska försöka få en större bild med, vänta ska du få se:) (Dom blev mindre än det var meningen, tänkte att dom skulle vara klickbara)

Anonym sa...

Ruby Fire ser ut att vara en jätte läcker rosaaktig färg :o)
Blir så sugen på att beställa prover jag med!!

Badbomben sa...

Linda: Den här kan vara en sån som jag faktiskt klickar hem på riktigt, är nöjd med nyansen!:) Låt du också klickfingret gymnastisera litet, eller vad?;)

Anonym sa...

Det blev jättesnyggt på dig :) Tastade aldrig Ruby Fire själv, men på dig var det en hit!! ;)

Badbomben sa...

Inthemake: Tack så hemskt mycket:)
Den här verkar vara riktigt väl pigmenterad, det kan säkert variera en hel del mellan olika färger. Ska se om jag hinner prova litet till här:)