Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

fredag 16 maj 2008

Shopping!

Oj vad jag skriver idag:) Läste alltså i Husis idag att Lumene skulle ha megarea vid kulturcentret Korjaamo. Bestämde mig för att trotsa våra smockfulla skåp och lådor och skaffa mera fyllning i dem:) Alltid kan man klämma till liiiitet mer i badrumskåpet;D Inhandlade följande grejs:



-Två Brilliant Lip Shiners i nyanserna Smiling (färgen till vänster) och Cloud Embrance (högernyansen). De har spf 8 också vilket jag uppskattar såhär till försommaren. Båda nyanserna är skimrande och doftar angenämt.
-En Anytime Colour combo Brilliant metallics: gillar i synnerhet den blågröna nyansen så här till sommaren. Ser ni blomtrycket i skuggorna, sött tycker jag!

-Anytime hudvårdsprodukter och remover: So clear cleansing gel, Balancing toner och Eyemakeup remover.
-Lumene cover stick i nyansen light beige.

Tycker man ofta hittar riktigt trevliga läppnyanser och annat skoj på lumenereorna bara man rotar litet grann.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd du gjort!! Skuggorna ser ljuvliga ut, speciellt såhär till sommaren :o)

Badbomben sa...

Linda: Jo, vissa var helt kalasbilliga, för de båda läppstiften betalade jag blygsamma 2 euro. Det blir roligt att testa skuggorna!:)

Anonym sa...

Gud va härligt med lite shopping...ska bli kul att se hur skuggorna ter sig ;)

Badbomben sa...

Inthemake: Postade just en EOTD, där får du se litet bevis:) Shopping är pop!

Sminkan sa...

Oj, vad mycket härligt du fyndat! Kul!!

Badbomben sa...

Sminkan: Jag myser riktigt:) Alltid lika kul att fördärva pengar på smink.