Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 29 maj 2008

Wanted: Philosophy Green Apple!

Jag gjorde just en volt. *En volt*.

Läste hos the Muse att Philosophy lanserat en ny, überfräsch fruktkompis till duschen! Och den har två syskon! För det första kommer denna grannysmithljuvlighet som 3-in-1-schampo- duschgel- och badskum, för det andra som en tjusig lipgloss och för det tredje som en kroppsskrubb! Namnam, mums, mums, filibabba!:)

Men-och det är ett stort men: dessa tjusigheter säljs exklusivt hos Nordstroms och de skeppar inte hit. Bomben anser detta vara duschdiskriminering av allra värsta slag. Oj vad jag blir sugen på de här, se på den illgröna fruktfärgen, tänk syrliga sommaräpplen...

8 kommentarer:

Ika sa...

Åååååh, VILL HAAAA! Jag ÄLSKAR syrliga-gröna-äpplen-doft! Hade ett shampoo med sån doft när jag var tonåring, men det märket försvann genast efter att jag hittade det *snyft* Dummadummadumma exklusiva upplagor!

Badbomben sa...

Ika: Så känner jag också! Syrliga äpplen vill man ju dofta av och sen bråkar dom med oss periferibor. Jag blev så glad då jag först såg den och sen blev man bara wtf...
Mitt ena cutrinbalsam tog just slut, den doftade litet grannysmith:)

Zsuzsi sa...

Ja alltså... den där såg riktigt god (nästan ätbar!) ut :)
Ha det riktigt skoj i Tallinn och njuuuut! :) (är lite avundsjuk faktiskt!)

Badbomben sa...

Zsuzsi: Visst skulle man vilja ha den, jag skulle nästan kunna äta den jag med! Tack sötis, ser fram emot helgen:)

Sminkan sa...

Jag som redan måste kpa påsvis med grna äpplen på grund av min body butter från greenland... Älskar doften av äpplen! Syrliga, hårda och grna sådana alltså! Mmmmm!

Badbomben sa...

Sminkan: Samma här, de där saftiga, hårda, gröna äpplena med motstånd och syrlighet. Äpplen får inte vara mjöliga utan attitydgrannysmiths:D

Anonym sa...

Åh låter ljuvligt, äppeldoft är underbart fräscht :o)

Badbomben sa...

Linda: Man kan riktigt fantisera hur gott den här doftar! Hoppas man på nåt sätt kunde få tag på dom så man inte behöver drömma:)