Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 19 maj 2008

Pret-ty-tema: nätshopping


Veckotemat i Pret-ty lyder: Vart shoppar ni helst smink på nätet och vilket/vilka är de bästa nätfynden ni har gjort? Frågan föreslogs av Beauty by me.

Jag är en nybörjare vad som gäller nätshopping. HqHair är stället dit jag vänt mig hela två gånger hittills. Jag har varit väldigt nöjd med den snabba leveransen, har fått mina båda paket inom två, tre dagar. Det har kännats pålitligt och effektivt att beställa från dem men jag upplever inte att priserna skulle vara hemskt låga. Jag har varit väldigt nöjd med de grejer jag shoppat därifrån, bland annat från Opi och Philosophy.


Har även ibland funderat på en beställning från Strawberrynet, de verkar ha stort utbud och kundvänliga priser. Senast då jag kikade in hos dem verkade he ha tjusiga Stilafreebies till nya kunder som shoppar för minst 25 amerikanska riksdaler. *Dregla bara en smula*.

Javisst, ja sen har jag ju mina mineralprov från HH minerals på kommande som jag bloggade om nyligen, vi ska se om jag blir nöjd med dem. Positivt med firmor som erbjuder sampler på sina produkter.

(bild stock.xchng)

2 kommentarer:

Poff sa...

Totta. :) Harmittaa vaa ku en tajunnu ostaa enempää. :D

Badbomben sa...

Poff: No ehkä jäi enemmän rahaa johonkin muuhun mukavaan:)