Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 12 maj 2008

Habegärig lista


Rouaa, som just öppnat sin nya beautyblogg, utmanar oss att lista tre cravings för tillfället. Jag är med!

-Jag upplevde igår en relativt massiv salivutsöndring då jag såg
Opi:s nya Mod About Brights-kollektion. Nog för att den hotellarvtagerske That's hot! Pink! också ser tjusig ut men Dating a royal sen, vilken fin blå! Den skulle jag vilja ha som min imperialistiska sommarblå.

-
Dior addict ultra-gloss reflects ser underbart lyxiga ut, jag tycker i synnerhet att nyansen 677 silk fuchsia skulle vilja bo i min necessär.

-Jag kan knappt göra en lista utan en Philosophy-produkt, nu känner jag att klickfingret rycker extra mycket till vid
Strawberry milkshake.

Uppdatering: Oj, har aldrig vetat att det finns ett Opi-lack som heter Kinky in Helsinki!:D Den skulle jag vilja ha om den bra finns till salu någonstans mer. Så nu är jag litet stygg och gör en lista på fyra grejer. Ursäkta frosseriet:)

(bilden från stock.xchng)

2 kommentarer:

Sminkan sa...

Kinky in Helsinkki vill jag också ha!
Och jag har precis bytt från green-Witch village till Dating a Royal. Mycket fint lack! :D

Badbomben sa...

Sminkan: Green-witch var den tredje favoriten i tur:D
Åh, du har nu Dating a royal! Tänk att ha en hesakinky, jag bor ju nästan vid stadsgränsen så jag tycker h:fors stad kunde pröjsa alla oss töser med ett opi-lack som lyfter stadspiriten!