Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 15 maj 2008

NOTD Rosa Viva la Diva


Här ser ni lacket som den snälla Sminkan skickade åt mig. Det är ett småglittrande rosa som absolut inte tar sig själv på allvar. Det här är inget jobbintervjulack, den fick åtminstone mig att fnissa efter en massa irriterande internetstrul. Den gör mig på gott humör och det är ju en god egenskap, eller hur? Den har varma skiftningar som gör att det inte är frågan om ett hallonlack, jag väljer själv att kalla den för webesferrariröd, ni vet, sötsakerna som man roffar åt sig från godisdisken. Överhuvudtaget ger det mig godisvibbar. Vill äta marmelad och marshmellows och allt riktigt flicksött.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ett godis lack, vilken härlig beskrivning!!

Badbomben sa...

Linda: Jag funderade en stund vad det påminde mig och sen kom jag på det: godisracerbilar!:D

Veronica sa...

Den gillade jag verkligen, såh härligt somrig ut!

Badbomben sa...

Veronica: Den känns sådär somrig och flickig, man känner sig söt:)

Bitte sa...

Detta lack måste jag kolla in. Är på jakt efter ett rosa som inte är för mesigt. Snyggt som tusan.

Badbomben sa...

Sminkjante: Oj, det blev ju en riktig hit!:) Det är nog ett skojigt lack. Är ännu också godissugen.

Sminkan sa...

Det låter ju som att du gillar det! Hurra!! Det fick ett hem till sist! ;)

Badbomben sa...

Sminkan: Det gör jag! Dessutom är jag nöjd med hållbarheten. riktigt välkommen denna inhysing;)