Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 29 maj 2008

Pret-ty-gunstlingar!


I veckan har dessa inlägg har varit extra groovy tycker jag!


-Bjooti har varit på en
ansiktsbehandling som gett henne gudomligt mjuk hy

-Bettieli målade fram
vårgrönskan på sina ögonlock

-Inthemake gjorde mig återigen sugen på att prova HH mineralskuggorna som eyeliner, se hur fina looks denna mistress levererar även med influensa

-Sminkjante gav mig en energikick med sin söta, fruktigt banangula skuggkarneval

-alltid upplysta och aktuella RQ berättade om dessa
spännande, sensuella dofter.

-Safirsminkan bjöd på en härlig indigoblå sminkning med röda läppar därtill

-P'ssion fortsatte att bry sig blanka f_n i att jag blir shoppingsugen då hon
bjuder på härliga shoppingkavalkader

-Lipglossbitch recenserade
nya ldb-grejer som väckte mitt intresse

-Som bonus vill jag ge ett finlandssvenskt hedersomnämnande till Ika som återigen shoppat superfina lack och min nyfunna kollega Kajsa Kavat som håller fanan uppe för oss sminkfrälsta kulturfnattar:D
(bild från stock.xchng)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillade min vårgrönska ;o) *glad*
Din önskevecka va verkligen kanon, otroligt kreativa sminkningar :o)

Badbomben sa...

Linda: den var ursnygg, du kan med vårfräschör!:) Vad roligt att du gillade önskeveckan, stor kram!

Anonym sa...

Tackar ödmjukast för hedersomnämnandet. :)

Badbomben sa...

Kajsa: varsågod bara, blev själv så glad då jag hittade en kollega till!:)