Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 7 maj 2008

Lumeneläppar


Jag är tokig i Lumene Happy Reds-läppstiften, tycker att de är prisvärda, har fin färgskala och doftar riktigt trevligt! På bilden har jag två nyanser ovanpå varandra som jag tycker att är fina, den mörkare som jag har underst heter Warm moment/Lämmin hetki och den andra, min storfavorit, heter Slowly darkening/Päivä pimenee. Som lipliner har jag Lumenes Peppermint. Som ni ser ovan, återigen hallontoner, i synnerhet fotat med blixt. I mörkare ljus blir det snäppet kallare, mer fuchsia:

2 kommentarer:

Bitte sa...

Jag kanske skulle ta och kolla in Lumenes läppstift. Har aldrig tänkt på dem:)

Badbomben sa...

Sminkjante: de flesta av mina läppstift kommer just från Lumene, det är säkert varje finländsk flickas naturliga val då de är överallt. Just happy reds är bra!:)