Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

fredag 30 maj 2008

Shop til you drop


Postar litet bilder på shoppingen från i förrgår. Undrar varför det går så att jag går till citymarket för att handla mat och sen vips har jag trängt tre gunkigheter i vagnen? Underligt, helt x-files. Nåväl, dessa bestämde sig för att bli kompisar med mig:

-Sunsilk serum för att minska frizzighet i kalufsen


-Palmolive vitality duschgel- jag älskar palmolives aromaterapiserie, nu ville jag ha nåt sommarfräscht, apelsin- och citrusdofter fungerar alltid till varma dagar

-Anytime Come on love makeupppuder

Nästa vecka blir det Tallinnnyheter och bland annat en recension av Classic Pooh Honey Scrub:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag är också förtjust i Palmolives Aromaserie, har de deodoranterna , luktar ljuvligt :o)

Badbomben sa...

Linda: Jo, de gillar jag med, i synnerhet den lila:)

Poff sa...

Mun blogissa ois sulle haaste. ;) Voit vastata siihen siis ruotsiksi! :)