Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 8 maj 2008

NOTD: Opi Didgeridoo your nails


Jag är kär.

En sån perfekt konsistens och en sån bra borste! Detta var alltså min opi-invigning, har aldrig tidigare provat på detta kultlack:) Jag satt länge och stirrade på Opis hemsida då jag funderade ut vilket lack skulle få ta min opimödom:D Först hade jag redan prickat in ElePhantastic Pink från indiakollektionen men mittiallt började jag tvivla om den skulle vara rosa nog. Russian navy kändes för vintrigt. Så jag bestämde att det skulle få vara ett litet färgrannare lack ur Australia-kollektionen. Jag föll delvis också för namnet, vem kan låta bli att tycka om en didgeridoo? Om man inte räknar med säckpipan så knappast finns det nåt mera udda instrument:D


Färgen är klar och väldigt kvinnlig, den känns helrätt! Nåt mellan hallon, fuchsia och anillin. Min gulliga sambo berömde lacket och tyckte att det var jättefint!:)
Jag var så ivrig så litet har jag kladdat men det ska jag fixa med en tops och ciens remover. Tycker ni att jag gjorde ett bra första val?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfin färg!! Bra val ;o)

Badbomben sa...

Linda: Tack!:) Jag tog ganska säkert kort, ville inte nu prova på en regnbågsglittergrej utan ett roligt basiclack med bra kvalitet.

Anonym sa...

jättefint!
And oh, I love that name!

Badbomben sa...

Sanna: Tack! Det blir en helt annan känsla då man vet att man har didgeridoo på naglarna. Stort plus för roliga namn!:)

Sminkan sa...

Jättefin färg! Härligt att du blev så nöjd!

Badbomben sa...

Sminkan: Tack, jag är så nöjd, så nöjd! Det är kul att få ens förväntningar uppfyllda:) För mig känns opi nog verkligen lyxigt. jag kommer definitivt att prova på fler bara plånboken ger efter.