Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 27 maj 2008

Fru Fortuna log mot Bomben!


Idag kom posten med två trevliga paket. Det ena paketet innehåll kattmatsfreebies som jag klickat hem till våra välgödda randtassar men det andra paketet innehöll en vinst som jag vann från bloggen Urban Looks som drivs av två rara åboflickor.

Jag vann ett Little Kisses-läppstift från Anytime i nyansen Lovely/Ihana och ett Manhattan dubbelnagellack och också en muminslickepinne:) Det här blev ju litet av en spin-off till mitt inlägg om finsk kosmetik - här ser ni nu ett ex av Anytimes läppstifssortiment.
Jag ska publicera en LOTD&NOTD i nåt skede med dessa men före det står Christian Diors gloss i turen och framförallt Lindas önskeinläggmed flashiga gröna ögon! Det ska jag fixa till nu.

5 kommentarer:

Bitte sa...

Spännande med "flashiga gröna ögon"

Bitte sa...

Åh jag har en önskning men det är kanske för sent. Jag har verkligen funderat och funderat, det bästa jag kan komma på är att jag skulle vilja se din tolkning av en fantasy-makeup.

Badbomben sa...

Sminkjante: Snart blir det gröna ögon!:)

Jag ska absolut greja en fantasysminkning åt dig, jag tror det blir tills imorgon:) va roligt! man får önska hela veckan så du är inte sen.

Bitte sa...

Ser verkligen framemot morgondagen:)

Badbomben sa...

Sminkjante: det gör jag med! har redan litet idéer, får se hurdan makeup det blir:) Tror att jag experimenterar först efter min guidning med högstadie-elever;D